Valg og bemanding
Administration af valgstyrere, tilforordnede og stemmetællere i forbindelse med kommune-, EU- og folketingsvalg gøres nemt med Valgsted.
Funktionalitet og egenskaber
Brugervenlighed
Valgsted er enkelt og brugervenligt at komme i gang med. Der er ikke behov for avancerede tekniske færdigheder for at bruge Valgsted.
Differentierede adgangsniveauer
I Valgsted findes der differentierede adgangsniveauer, så f.eks. dine partisekretærer kun har adgang til de områder i Valgsted, som er nødvendige for, at de kan udføre deres arbejde ved valget.
Integrationer
Valgsted er integreret med forskellige systemer, såsom f.eks. NemLog-in og Serviceplatformen, således at du nemt og enkelt kan tilføje en deltager samt sende Digital Post.
Automatisering
I Valgsted er der mulighed for at automatisere udsendelsen af Digital Post til deltagerne, f.eks. i form af påmindelser om mødested og tidspunkt.
Sikkerhed
Valgsted lever op til GDPR-kravene, hvilket naturligvis er afgørende for den offentlige sektor. Derudover understøtter Valgsted sikker dataoverførsel og kryptering.
Support og drift
Har I brug for hjælp? I får fri support og onboarding. Valgsted er altid opdateret til nyeste version, hvilket er afgørende for at opretholde sikkerhed, stabilitet og ydeevne.
information
Effektivisér borgernes valgoplevelse og bemandingen
på valgsteder med en brugervenlig løsning, der sikrer smidig processtyring
Valgsted er en digital platform, der faciliterer kommunikationen mellem partier, borgere og valgsekretariatet om besættelse af pladser som valgtilforordnede, valgformænd m.m. Partier og borgere kan tilmelde sig det relevante valg og modtage vigtig information direkte fra valgsekretariatet gennem Valgsted.
Valgsekretariatet anvender Valgsted til at få et klart overblik over behovet for pladser på de enkelte valgsteder. Samtidig giver platformen indsigt i, hvor mange pladser der allerede er besat.
Prøv helt gratis og uforpligtende!
Få en gratis og uforpligtende online præsentation og prøv efterfølgende løsningen helt gratis og uforpligtende i 1 måned!
økonomi
Ingen opstarts- og vedligeholdelsesomkostninger
Abonnementet inkluderer:
- Installation og opsætning
- Opsætning af ADFS / OS2faktor (SSO)
- Integration til NemLog-In / MitID via Bellcoms NemLog-in gateway
- Integration til Serviceplatformen
- Hosting af applikationen
- GDPR+ Tryghedsservice
- Initial onboarding
- Support til superbruger (ikke slutbrugere)
Abonnement
pr. måned
2.100 kr.
Mulige optioner
Udvikling
Vi kan udvikle og tilpasse løsningen efter dine specifikke behov og ønsker.
Efter aftale
Bliv kontaktet omkring formular
En komplet softwareløsning!
Vi tager hånd om alt!
Lige fra jeres oprettelse og onboarding til vedligeholdelse, videreudvikling og sikring af løsningen.
Tilgængeligheden af softwaren og dine data er i fokus og du kan frit kontakte os for hjælp enten pr. mail eller telefon. Som kunde har du ingen bekymringer - vi står klar til at hjælpe jer!